środa, 25 września 2013

Rozdawajka po raz 1!

Witam, dziś udostępnię post w ramach konkursu Rozdawajki: 

jest to mój pierwszy udział w tego typu zabawie :)

Za zadanie mam opisać zabawną historyjkę urodowo-kosmetyczną z moim udziałem. Tak więc zastanawiałam się długo nad tym co mogę opisać i wymyśliłam jedną historię. Oto ona.


***
Pewnego dnia wybrałam się na spacer po mieście. 
Nie miałam zamiaru robić jakiś większych zakupów ale chciałam zaglądnąć do ulubionej drogerii. 
W pobliżu drzwi do sklepu potrąciła mnie jedna kobieta a w środku ujrzałam taką sytuację:


Nie wiedząc co się dzieje zapytałam ekspedientki co się dzieje? Odpowiedziała, że jest:


czyli MEGA OBNIŻKA z powodu likwidacji sklepu :D ale jeszcze tylko przez 5 minut 
Nie zastanawiając się dłużej biegiem ruszyłam do prawie opustoszałych półek do walki o kosmetyki. 

O perfumach mogłam zapomnieć gdyż o ostatnią butelkę szarpały się już dwie kobiety :)
W drodze po balsamy zgarnęłam kilka dezodorantów i wpadła mi garść maseczek. Tuż przy regale z szamponami jedna kobieta z ogromnym krzykiem biegła w moją stronę więc postanowiłam zejść jej z drogi :) ale nie zrezygnowałam z ulubionych balsamów i olejków do ciała, na które spoglądało już kilka innych dziewczyn.
 Szybkim, zwinnym krokiem podbiegłam do nich i zsunęłam do koszyka 4 albo 5 sztuk. 
W oddali jakby przez mgłę zobaczyłam lakiery do paznokcie i zapragnęłam i je mieć :)
Słysząc głos ekspedientki o końcu promocji zdążyłam jeszcze przygarnąć kilka lakierów i odżywkę do włosów. 
Idąc do kasy nie zauważywszy pustego koszyka przed sobą przewróciłam się ale na szczęście żadne kosmetyki nie ucierpiały na tym tylko lekko moja kostka ;)

Wychodząc ze sklepu cieszyłam się tak:


bo zapłaciłam tylko 30 zł za koszyk pełen kosmetyków

a wszystko dlatego, że:




teraz gdy przypominam sobie tę historię pojawia się uśmiech na mojej twarzy a znajomi mówią na mnie
 XENA WOJOWNICZA KSIĘŻNICZKA




____________________________

to by było na tyle fascynującej historii w drogerii, która jest wymyślona gdyż nie miałam okazji przeżyć takiej przygody niestety :)

post jak już wspomniałam jest w ramach Rozdawajki 



Mam nadzieję, że się Wam spodobała :)


9 komentarzy:

  1. :)
    fajna historia a pomysł nieco podobny do mojego...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ale wiesz co Twoją historię tylko przejrzałam ale nie zrozumiałam do końca a tą historię miałam już wcześniej tylko nie spełniałam wszystkich kryteriów więc musiałam poczekać :)

      Usuń
  2. Też bym polowała i walczyła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała zabawa w tym tkwi, żeby się trochę powygłupiać :)

      Usuń
  3. I absolutely love your site.. Excellent
    colors & theme. Did you build this website yourself?
    Please reply back as I'm wanting to create
    my own site and would like to know where you got this
    from or exactly what the theme is called. Thank you!

    my page: dog behavior

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much. I'm glad you like my page, which in its entirety is created by me.
      :)

      Usuń
  4. This is a topiс which is cloѕe to my heart... Best wishes!
    Where are your contact details though?

    Also visit my blog post - anti mildew spray

    OdpowiedzUsuń
  5. I every time used to stuudy paragraph iin news papers but now as I am
    a user of internet therefore from now I am using net for articles or
    reviews, thhanks to web.

    Feel free to visit my blog; home Decor Stores

    OdpowiedzUsuń
  6. Heya i am for the first time here. I came across this board and I find It really useful & it helped me out a lot.
    I hope to give something back and aid others like you helped me.


    Feel free to visit my homepage - house plans ranch style homes

    OdpowiedzUsuń