niedziela, 22 września 2013

Szaleństwo z Bingo Spa

Witam ponownie dziś :)

Właśnie dostałam kosmetyki, które zamówiłam i tak na nie czekałam.
Z racji, że skończyły mi się koncentratu do body wrappingu postanowiłam zamówić kolejne, lecz tym razem już inne. Tym razem zamawiałam ze strony http://bingospa.eu/ bo jako nowy klient miałam prawo wybrać jeden produkt gratis więc postanowiłam to wykorzystać. Pozbierałam zamówienia od koleżanek, które przy okazji też coś sobie kupiły i uzbierała się niezła sumka więc jako prezent wybrałam Koncentrat cynamonowo - kofeinowy z papryką super mocny.

a tak wygląda cały zakup, koncentraty są ogromne, nie spodziewałam się, że 1 litr to tak dużo :)


trochę poszalałam ale co tam :)

tutaj są kosmetyki typowo na wyszczuplanie i cellulit:


1. Antycellulitowa sól do kąpieli z kofeiną i cynamonem - 600 g.
2. Zabieg termiczny z ekstraktem z Gotu Kola 1000 g.
3. Koncentrat cynamonowo - kofeinowy z papryką super mocny 1000 g., to właśnie prezent za duże zakupy.
4. Serum kolagenowe - uda, pośladki, brzuch. Zielona herbata, L-karnityna, masło shea, brzoskwinia 280 g.
5. Próbka koncentratu z papryką.
6. Próbka serum kolagenowego. 

A to kosmetyki na włosy:


1. Kuracja do włosów słabych i wypadających oraz po farbowaniu, ponad 40 aktywnych składników 500g. 
2. Jedwab do mycia i pielęgnacji włosów 300 ml. 

I twarz:



1. Cynkowa maska do twarzy, aloes, len, rumianek, 150 g. 

Już nie mogę się doczekać aż wszystkiego popróbuję i oczywiście się podzielę opiniami :)

stosowałyście któryś z kosmetyków?
co sądzicie? 

A :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz