niedziela, 22 września 2013

Darmowe wejściówki :)

Niedawno na jednej ze stron o modzie i kosmetykach znalazłam konkurs na podwójne darmowe bilety do kina na film pt. "Diana".


Tak się złożyło, że wygrałam dwa bilety do kina w Rzeszowie i wybieram się na film, nie wiem jeszcze z kim bo to tylko dla pań, więc nie mogę zaprosić kolegi. Dodatkiem ekstra są liczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami tuż przez seansem w każdym z kin, które bierze udział w akcji KINO NA OBCASACH.
W Rzeszowie np. do wygrania są kosmetyki, zaproszenia na kolację dla dwojga, vouchery na zabiegi kosmetyczne a  także darmowe wizyty u fryzjera i pobyt w SPA. Oczywiście dla łakomczuchów takich jak ja jest też poczęstunek i słodycze do wygrania :)

Już raz byłam na akcji sponsorowanej przez Multikino i była bardzo przyjemnie.

Przedsięwzięcie to wspiera Szafa.pl możecie znaleźć na facebooku https://www.facebook.com/SzafaPL?fref=ts tam również organizowane są konkursy w ramach tej akcji a wygrać można bardzo szybko, wystarczy mieć konto na portalu szafy. Bierzcie udział, warto :)

Z racji tego, że bardzo rzadko udaje mi się coś wygram cieszę się z takiej nagrody :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz