wtorek, 24 września 2013

Drugie starcie z super mocnym czyli koncentrat cynamonowo-kofeinowy z papryką

Witam :)

Dziś po raz drugi użyłam koncentratu, o którym mowa w temacie i ojeju jeju jak było gorrrąco.




Od firmy  Bingo Spa dostałam próbkę tego koncentratu i to jej na razie używam. W paczce dołączony był również "przewodnik" jak stosować ten właśnie kosmetyk.

Jest w nim zawarty cały opis koncentratu, sposób użycia ( pierwszy zabieg powinien trwać 5 minut czyli, że w folii siedzimy tylko tyle i zmywamy kosmetyk), znajduje się tam również ocena kosmetyku na bezpieczeństwo zdrowia ludzi dokonana przez lekarza dermatologa- obejmująca badania dotyczące tolerancji skóry ciała, w miejscach stosowania koncentratu (poczytałam i nie wywołuje podrażnień, wpływa korzystnie na poprawę wyglądu i stanu skóry), opisane są przeciwwskazania do stosowania koncentratu, oraz potwierdzenie rodzajów działań - obejmujące badania własności użytkowych super mocnego koncentratu, są zdjęcia jak wygląda skóra po 4 zabiegach ( czyli zmniejszona widoczność cellulitu).



Pierwszy zabieg wykonałam już w niedzielę jak tylko dostałam kosmetyki, nałożyłam koncentrat na dłużej niż 5 minut bo już miałam do czynienia z body wrappingiem i mam wyobrażenie co mnie może czekać jeśli chodzi o gorąco i pieczenie. Tak więc wytrzymałam około 20 minut, może więcej i zdjęłam folie. Ciało było czerwone ale nie piekło już bez folii. Dzisiaj natomiast po raz drugi użyłam koncentratu z papryką i żeby wytrzymać te 20 minut to już było ciężko. Skóra na brzuchu piekła najbardziej. Jak ściągnęłam folię to piekło jeszcze bardziej niż z folią. nie wiem o co chodzi?
Nie wytrzymałam i poszłam oblać się zimną wodą, mino tego piekło jeszcze przez około 10-15 minut tak, że nie mogłam usiąść czy nawet założyć spodni bo się nie dało.

Mimo tego wszystkiego absolutnie nie przestanę stosować koncentratu ponieważ chcę się pozbyć tego cellulitu w końcu i przecierpię to pieczenie byleby pomogło :)


może macie jakieś doświadczenia z tym preparatem?

Pozdrawiam A :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz