sobota, 21 września 2013

Bingo Spa Koncentrat cynamonowo-kofeinowy

Dziś chciałabym podzielić się z Wami moimi przemyśleniami na temat Koncentratu firmy Bingo Spa, który kupiłam na tej stronie http://naturica.pl/ już jakiś czas temu.


Tak więc preparat ten służy do wyszczuplania i działa antycellulitowo. Trafiłam na niego w internecie na blokach kosmetycznych i zaciekawił mnie bo mam problem właśnie z cellulitem.

Od producenta:
Koncentrat cynamonowo-kofeinowy jest preparatem przeznaczonym do profesjonalnych zabiegów w warunkach domowych. Zawiera 100% maksymalnej liczby olejków: cynamonowego, pomarańczowego, goździkowego i kofeiny, które redukują tkankę tłuszczową. 
Koncentart ReDual o bardzo silnym działaniu, do zabiegów "body wrappingu". Przed użyciem należy koniecznie wykonać próbę uczuleniową. 




Przeciwwskazania: preparatu nie powinny stosować dzieci, kobiety w ciąży, osoby uczulone na którykolwiek ze składników, osoby ze skórą wrażliwą lub naczynkową, osoby mające problemy z krążeniem. 

Sposób użycia: nałożyć cienką warstwę preparatu na skórę w miejscach odkładania się tkanki tłuszczowej: uda, pośladki, brzuch, biodra; owinąć ciało folią-czas trwania zabiegu 15-45 min.


A teraz do rzeczy:
Koncentrat zużyłam razem z moją siostrą dlatego tak szybko się skończył i nie jestem zadowolona tak jakbym tego chciała. To z pewnością wina tego, że nie używałam go sama dłużej tylko miesiąc.

Ale konkrety: 
Przy pierwszym zastosowaniu preparatu pieczenie i gorąco poczułam dopiero po 10-15 minutach od nałożenia i owinięcia się folią. W ciągu następnych minut coraz bardziej odczuwałam ciepło. Po zabiegu skóra była zaczerwieniona i gorąca. Ja nakładałam go głównie na uda i pośladki więc leżałam owinięta tak w szlafroku pod kołdrą ponieważ tak radziły blogerki dla zwiększenia działania. Po zabiegu należy ściągnąć folię i spłukać resztki koncentratu. Ja to robiłam na początku ale później stwierdziłam, że to nie ma sensu więc wmasowywałam w skórę jeśli coś się nie wchłonęło. 

tak wygląda preparat od środka, jest to ciemny, pomarańczowy kolor o konsystencji żelu i o mocnym cynamonowym zapachu. 


Należy nakładać go na prawdę niewielką ilość ponieważ jest dość mocny i jeśli użyjemy większej ilości (co mi się zdarzyło) piecze bardzo i można nie wytrzymać do końca wyznaczonego czasu zabiegu.
Ja nakładałam mniej więcej tyle na dwa uda:


Wydaje się dużo ale jak na dwie nogi - a moje są dość pokaźne stanowczo wystarcza.

Efekty:
Prawdę mówiąc spodziewałam się większych efektów po tym koncentracie. Jak już wspomniałam nie używałam go sama więc to pewnie dlatego. Ale jakąś poprawę widzę. Skóra stała się bardziej napięta, po zabiegu była gładka i nawilżona. Cellulit zmniejszył się nieco ale jeszcze przede mną długa droga ku pozbyciu się go całkowicie- o ile jest to możliwe. Po stosowaniu tego koncentratu na początku zauważyłam nawet ubytek centymetrów ale to chyba ćwiczenia mi trochę pomogły :) Zapach koncentratu jest mocny ale nie duszący, mi nie przeszkadzał ani trochę.  Ogólnie mogę powiedzieć, że jest skóra po nim jest ładna i sprężysta. Koncentrat jest bardzo wydajny, wystarczy nałożyć go małą ilość i działa. Miesiąc stosowania prawie codziennie przeze mnie i moją siostrę i dopiero się skończył. 

Plusy:
- wydajność
- działanie, dla mnie jako tako
- cena
- dostępność- czasami można go znaleźć też w supermarketach albo drogeriach
- zapach
- pojemność -250 ml

Minusy:
- nie widzę

Toby było na tyle odnośnie koncentratu cynamonowo-kofeinowego, teraz zamówiłam sobie inny też z tej firmy jest większy i wystarczy mi na dłużej, tym razem już bez siostry. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się pozbyć tego okropieństwa. 

A Wy co sądzicie o tym koncentracie?
Pozdrawiam A :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz