piątek, 20 września 2013

INGRID Luxurios silky make-up foundation 16h

czyli luksusowy, jedwabisty fluid do każdego rodzaju cery- perfekcyjne krycie.

Przez jakiś czas mnie nie było bo egzamin, bo przeprowadzka i nie było czasu na internet, ale jestem i chcę zrecenzować fluid, którego używam już od jakiegoś czasu.


Fluid kupiłam w drogerii za ok. 18 zł, dość niska cena jak na podkład ale postanowiłam przetestować bo właśnie skończył mi się wcześniejszy.

Od producenta:
Fluid o lekkiej, aksamitnej konsystencji, który dzięki swoim właściwościom gwarantuje niezwykle trwały i efektowny makijaż na cały dzień.
Innowacyjne kosmetyczne mikrosfery absorbują nadmierną ilość sebum, pozostawiając skórę aksamitnie matową. Mikronizowane pigmenty zapewniają doskonałe krycie oraz idealne dopasowanie do koloru skóry. Fluid zawiera składnik zwiększający trwałość makijażu, odpowiednio nawilża i wygładza skórę, perfekcyjnie kryjąc niedoskonałości. Zawartość naturalnej betainy stymuluje produkcję kolagenu przez fibroblasty, dzięki czemu skóra stanie się elastyczna, mocniejsza, a zmarszczki i bruzdy mniej widoczne. Filtr UV chroni przed szkodliwym wpływem promieni słonecznych.


Szczegóły:
- kolor: nr 16 brzoskwiniowy,
- objętość: 35 ml,
- cena: 18 zł,
- dozownik: pompka
- dostępność: łatwa.

Ode mnie:
Fluid bardzo mi się podoba, dla mojej cery wydaje się idealny. Zawsze miałam problem z przesuszoną skórą twarzy, która po nałożeniu fluidu wyglądała jeszcze gorzej, ponieważ skóra mi się łuszczyła i wyglądało to okropnie. Ten fluid dobrze dopasował się do mojej cery i po stosowaniu go nie mam już tylu kłopotu z białymi skórkami na twarzy.
Fluid dobrze kryje niedoskonałości, nie pozostawia smug i zacieków na twarzy, konsystencja jest odpowiednia, nie za gęsta nie rzadka. Makijaż trzyma się dość długo, nie ma potrzeby w ciągu dnia dodawania kolejnych porcji fluidu, skóra jest matowa i nie świeci się chyba, że odrobinę na czole ale to u mnie bo ja mam cerę mieszaną więc trochę suchą, trochę tłustą.  Nie do końca zgodzę się z 16-ona godzinami ale około 10-ciu wytrzyma.

Plusy:
- dobre krycie,
- łatwa aplikacja- pompka
- cena,
- dostępność,
- wytrzymałość.

Minusy:
- na razie nie widzę.

To by było na tyle odnośnie Ingrid IdealFace.


stosował ktoś?
co sądzicie? 
Pozdrawiam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz