wtorek, 1 października 2013

Małe zakupki

Witam, długo znów mnie tu nie było ale mój rok akademicki zaczyna się szybciej i miałam zajęcia już od 25 września i tak 5 dni z rzędu po 10 godzin na uczelni, więc jak wracam to jestem padnięta.
Miałam też problemy z internetem w nowym mieszkaniu więc jakoś tak wyszło, że mnie nie było.

Wczoraj wybrałam się z koleżanką na miasto w poszukiwaniu butów. Oczywiście butów nie kupiłam takich jak chciałam tylko zwykłe trampki bo były za 9 zł więc szaleństwo :)

kolor to jasnoróżowe :)

Oczywiście nie odbyło się od wizyty w drogerii. Natura to jedna z moich ulubionych więc często to tam właśnie kupuję kosmetyki. 
Tym razem trafiłam na fajne promocje i kupiłam odżywkę do włosów w sprayu, maseczkę do twarzy i krem do rąk, plus piankę do golenia ale to już w Rossmannie.Tak się to prezentuje:



Tak więc:
1. Krem do rąk Natura care, kojący glicerynowo - rumankowy. Dałam za niego grosze bo tylko 1,30 zł?
Pachnie średnio, nie podoba mi się bardzo ale za to momentalnie się wchłania i nie zostawia lepkości na dłoniach co jest dla mnie najważniejsze. Zapach da się przeżyć.


2. Pianka do golenia Venus Alantoina i D-pantenol chroni skórę skłonną do podrażnień, ułatwia golenie, regeneruje i nawilża skórę- zapach konwalii, 200 ml. Jeszcze jej nie używałam ale już się cieszę na myśl o niej bo stosowałam podobną i nie miałam podrażnień a teraz dziwnym sposobem zwykłe golenie mnie podrażnia. Ta pianka była w promocji w Rossmannie więc bez zastanowienia ją kupiłam i zapłaciłam 6 zł?



3. Błyskawiczna odżywka Marion Natura Silk jedwabna kuracja do włosów łamliwych i z rozdwojonymi końcówkami, intensywna regeneracja, błyskawiczne wzmocnienie, świetlisty połysk 150 ml. Odżywki tej jeszcze nie używałam sama tylko kilka razy od koleżanki prysnęłam po włosach kiedyś. Każdy się zachwyca może mi coś pomoże :) Promocyjna cena za którą ją kupiłam to 5 zł.


4. Głęboko oczyszczająca maska na twarz Marion SPA, ekstrakt z brzoskwini, keratoline, alantoina. Dla każdego rodzaju skóry.  Zafascynowała mnie ta maska bo nakłada się ją w jednej części na twarzy. Była bardzo tania bo również w promocji i zapłaciłam za nią 3 zł. 




Tak więc wczoraj był dzień promocji i taniości. Z kremem się już nie rozstaję a reszta będzie w toku omawiana.

Co myślicie o tych kosmetykach?
Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz