sobota, 28 grudnia 2013

Koncentrat cynamonowo - kofeinowy z papryką BingoSpa - recenzja

Witam Was po świętach

oczywiście u mnie w domu co roku zjeżdża się rodzina, więc nie było chwili na komputer. Ale jestem i dziś przedstawię recenzję kolejnego mojego produktu na zwalczanie cellulitu.

A mianowicie jest to: 
Najmocniejszy koncentrat cynamonowo-kofeinowy z papryką 
super mocny na cellulit - jak pisze producent. 

a tak właśnie wygląda ogromna kilogramowa butla tego produktu do body wrappingu



O moich początkach z tym koncentratem pisałam już TUTAJ 
jak wspomniałam w poprzednim poście dostałam do niego przewodnik ze wskazówkami ale to raczej nie jest aż tak mi potrzebne

Co mówi producent na temat koncentratu:
Preparat BingoSpa skoncentrowany o bardzo silnym działaniu,  do zabiegów “body wrapping” - super mocny. Zawiera maksymalną ilość aromatu paprykowego, olejków: cynamonowego, goździkowego i pomarańczowego oraz kofeiny, które są najskuteczniejszymi, aktywnymi substancjami redukującymi podskórną tkankę tłuszczową będącą główną przyczyną powstawania cellulitu.
Koncentrat BingoSpa szczególnie polecany jest jako kuracja wspomagająca odchudzanie, zmniejszająca widoczność cellulitu lub sytuacjach silnie wpływających na pogorszenie stanu skóry - zmęczenie, stres, niewłaściwa dieta.

Polecany również osobom z nadwagą lub po intensywnym odchudzaniu, u których skóra jest mało elastyczna, przesuszona, ze skłonnością do wiotczenia.

Bardzo ważne jest wykonanie testu, ponieważ jest to naprawdę mocny produkt i można na niego źle zareagować. 
Na stronie jak i w przewodniku oraz opakowaniu jest opis jak go stosować, czyli:

Pierwszy zabieg: nałóż cienką warstwę preparatu na wybraną część ciała, owiń folią. Po 5 min. zdejmij folię, zmyj pozostały preparat .
Drugi zabieg: nałóż cienką warstwę preparatu na skórę w miejscach odkładania się tkanki tłuszczowej: uda, pośladki, brzuch, biodra; owiń ciało folią. Obserwując reakcję skóry możesz wydłużyć czas owinięcia folią do 15 min.
Kolejne zabiegi wykonuj w cyklach po 5 zabiegów, każdy zabieg co 4-5 dni. Stopniowo wydłużaj czas trwania zabiegu do 30, 35, 40 min. Możesz indywidualnie zwiększać ilość aplikowanego preparatu. W przerwach między cyklami stosuj krem na cellulit.

Ja nie stosowałam się, aż tak dokładnie, ponieważ miałam wcześniej już do czynienia z body wrappingiem i dawałam rade. Ale początkującym zalecam jednak używanie go w ten sposób. Bardzo ważne jest również to, aby stosować go w małej ilości, bo jeśli nałożymy go zbyt dużo to zacznie palić i nie wytrzymamy nawet połowy zalecanego czasu zabiegu. Ja sama miałam na początku takie zapędy, żeby dawać go więcej i ledwo wytrzymywałam 20 minut z takim bólem, że trudno opisać. 


Ode mnie:
Ja jestem bardzo zadowolona z tego produktu, jeśli stosuje się go regularnie to widać super efekty. Ja zauważyłam zmniejszenie się obwodu w udach i na brzuchu po kilkudniowej kuracji. Niestety nie często zdarza mi się teraz regularnie go stosować, ponieważ muszę wtedy się rozebrać i siedzieć sama przez 40 minut a w mieszkaniu studenckim rzadko ma się spokój aby sobie pocierpieć :)
Nie no aż tak źle nie jest. Przyznaję, że początek był straszny, nie mogłam wytrzymać tych 20 min a chciałam 40 min siedzieć z tą folią. Wpadłam na pomysł aby dodawać do niego balsam i razem z nim rozprowadzać na skórze. Akurat miałam antycellulitowy więc dobrze się składało i wtedy wytrzymywałam spokojnie cały zabieg. 

Czasami nawet nie czuję żadnego bólu, nie wiem czy moja skóra się przyzwyczaja, ponieważ teraz używam go sporo i rzadko kiedy czuję takie ostre pieczenie jak kiedyś. Jeśli chodzi o zapach to jest on bardzo mocny, cynamonowy - jak już wiecie ja lubię ten zapach, przyzwyczaiłam się po tych wszystkich kuracjach więc mi on nie przeszkadza. 
Konsystencja jest gęsta, lepka, dobrze się rozprowadza na skórze i szybko wchłania. 



ostrość niestety padła na białe kuleczki a nie na koncentrat ale tak to mniej więcej wygląda

Po zabiegu skóra jest czerwona, gorąca wręcz i ja zauważyłam u siebie coś dziwnego. Mianowicie- cały zabieg z folią wcale mnie tak nie boli i piecze, wręcz przeciwnie, gdy zdejmuję folię wtedy dość długo czuję pieczenie, że nawet nie bardzo mogę usiąść. Nie wiem czemu tak jest, przecież powinno być właśnie odwrotnie ale nie wiem co się dzieje. Ja tak mam nie wiem jak na was to zadziała. 

Koncentrat możecie dostać TUTAJ
jest on co prawda drogi ale warto, jeśli ktoś ma problem z cellulitem i jest zdeterminowany aby się go pozbyć.

Cały produkt sama zamówiłam, od BingoSpa mam kilka próbek tego koncentratu. 

Podsumujmy:

Plusy:
działanie - na prawdę widać zmniejszenie cellulitu i centymetry idą w dól 
wydajność - mała ilość wystarczy na rozprowadzenie po ciele
zapach - mi odpowiada, jest mocny orientalny nie wiem czy każdy lubi ale dla mnie na plus

Minusy:
cena- jest to drogi produkt, nie każdy może sobie na niego pozwolić

A więc: ja jestem z niego zadowolona bardzo. Polecam każdemu, kto chce się rozprawić z cellulitem, ponieważ naprawdę dobrze sobie radzi. Ja jestem na TAK. 

A Wy dziewczyny stosowałyście może?
znacie ten 'wypalacz'? 
:)


3 komentarze:

  1. hej :) ja zmagam się z cellulitem już od dawna a w dniu dzisiejszym mam 21 lat. Jednak ostatnio znacznie zwiększył się on na udach zaraz pod pośladkami ( zresztą na pośladkach też występuje ) a zaznaczam, że nie zmagam się z nadwagą, moja waga jest odpowiednia. Czytałam wiele, żeby dowiedzieć się czegoś więcej. Jaki może być to rodzaj cellulitu, jak go zwalczać itp. Raz napotykałam informacje, które mnie motywowała a raz takie, które demotywowały. No i w końcu natrafiłam na opinie tych preparatów bingospa. Długo się zastanawiałam i nadal się zastanawiam czy rzeczywiście kosmetyk może tak redukować cellulit.
    Może jesteś w stanie powiedzieć mi coś więcej ? Bo właśnie o tym koncentracie z papryką myslałam, podobno jest najsilniejszy - co jest równoznaczne z ceną ;) Podczas stosowania tego koncentratu odżywiałaś się zdrowo albo ćwiczyłaś ? Nadal stosujesz, jak efekty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Ja również jak czytam o cellulicie to trochę się załamuje, ponieważ chyba nie da się go do końca wyeliminować ale można go na pewno zmniejszyć. Tak jak pisałam w poście, po kilkudniowej kuracji na prawdę widać zmiany co cieszy :) ja nie stosowałam żadnej diety wtedy, ćwiczenia też nieregularnie. Ale jeśli połączyć zabiegi z odrobiną ćwiczeń to efekty są bardziej widoczne i mogą się utrzymać. Teraz przed latem jeśli chcesz występować w krótkich spodenkach to koncentrat poradzi sobie ale wiadomo, że nie pozbędziesz się go na zawsze. Jeśli jesteś zdeterminowana i cierpliwa to polecam bardzo, ja czasami mam ochotę za zabiegi a czasami nie więc na razie odstawiłam bo i tak nie mam czasu. Ale nadchodzą ciepłe dni więc do niego wrócę na pewno. Mam tego spory zapas bo nie tylko ten paprykowy ale też inny kilogramowy, więc jeśli nie chcesz kupować od razu całego to mogłabym Ci zrobić odlewkę i spróbowałabyś czy w ogóle chcesz i potrafisz coś takiego wytrzymać :)

      Usuń
  2. Jest dobry a zapach przyjemny ,korzenny,ale cena powala z nog.Dlaczego taki drogi?

    OdpowiedzUsuń