piątek, 13 grudnia 2013

Kosmetyki z Rozdawajki

Hello!

Dziś chciałam się pochwalić kosmetykami jakie sobie wygrałam z ramach wygranej w Rozdawajce.
To był mój pierwszy raz z tym konkursem i udało mi się wygrać bon na zakupy w sklepie internetowym NATURICA.

Oto co sobie wybrałam



1. Dr Duda Żel do pielęgnacji cery trądzikowej na bazie wody mineralnej sierczkowo-siarkowodorowej słonej. Ma przyśpieszać likwidację wykwitów, dawać uczucie chłodu i świeżości. Można go dostać TUTAJ


2. BingoSpa Szampon borowinowy i 5 ziół, wzbogacony ekstraktem ziołowym z rozmarynu, szałwii, nasturcji, łopianu, cytryny, sosny i rukwii. Znajdziecie TUTAJ


3. Apis Optima nawilżająca odżywka do włosów z minerałami z Morza Maartwego i olejkiem arganowym - włosy suche i zniszczone.  TUTAJ


4. Apis Optima nawilżające mleczko do ciała z minerałami z Morza Martwego i olejkiem arganowym. Piękny zapach- tak tylko wspomnę :) Nie mogę znaleźć tego produktu na stronie, ponieważ sama go nie zamawiałam tylko dostałam go omyłkowo zamiast odżywki i przez to mogłam je zatrzymać. Jak znajdę link do niego to wstawię, na razie nie mogę się go doszukać.


5. Coconut oil 100% biologique czyli olej kokosowy naturalny. Mam dwa pojemniczki po 100 ml. TUTAJ



Zabieram się więc do testowania. Wyniki poznacie na pewno :)

macie coś z powyższych kosmetyków? 
A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz