niedziela, 29 grudnia 2013

Współpraca z BingoSpa

Cześć wszystkim

Chciałam Wam dziś powiedzieć kilka słów o dwóch kosmetykach, których jeszcze nie opiniowałam - bo zrecenzować się ich nie da bo to tylko próbki. Jak już wiecie, otrzymałam próbki od BingoSpa i właśnie o nich opowiem.

Pierwszy produkt to Delikatnie złuszczający krem z kwasami AHAKLIK




Krem mimo, że na końcu w składzie ma perfumy pachniał dla mnie cytrusami, delikatnie ale wyczuwalnie. Całkiem przyjemnie. Jak widać w składzie znajduje się również parafina i ja przestałam używam kremów do twarzy zawierających ten składnik, więc nie zastosowałam tego kremu do twarzy lecz posmarowałam nim plecy. Skóra była przyjemna w dotyku, na drugie dzień gładka i miękka.



Krem wydaje się być wydajny, ponieważ ta jedna saszetka wystarczyła mi na posmarowanie całych pleców i odrobinę zostało, więc cały produkt wystarczyłby pewnie na długo. 
Nie mam większego zdania na temat tego produktu, ponieważ było go za mało. Dla mnie się nie nadaje ze względu na parafinę.

___

Drugim produktem jest Krem na cellulit i rozstępy L-karnityna, kofeina, imbir  - KLIK


Krem ma zapach prawie identyczny jak serum uda pośladki brzuch. Nie wiem czemu, skoro ma inny skład niż ten krem. Mogę powiedzieć, o nim że fajnie nawilżył mi skórę, na drugi dzień była gładka, miękka. 
Nie jestem w stanie powiedzieć nic na temat tego czy działa na rozstępy czy cellulit, bo wiadomo jedna próbka to żadna informacja. Z tego co widzę L- karnityna i kofeina w składzie są dość daleko, więc nie jestem pewna czy cokolwiek te dwa składniki nachulają w tym kremie, ale musiałabym zużyć cały produkt, żeby powiedzieć coś sensownego. 


To by było na tyle jeśli chodzi o próbki kosmetyków firmy BingoSpa. Dwa produkty doczekały się pełnej recenzji ze względu na to, że miałam całe kosmetyki. Na temat tych, nie powiem nic więcej, bo zwyczajnie nie jestem w stanie. Firmą sobie cenię za inne kosmetyki, których używam, więc to chyba nie będzie koniec mojej przygody z BingoSpa. 

A Wy dziewczyny współpracujecie z tą firmą?
jakie macie odczucia?

Ala

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz