poniedziałek, 4 listopada 2013

Współpraca z BingoSpa

Cześć. 
Niedawno dostałam e-maila, że rusza V edycja współpracy firmy BingoSpa z blogerkami. Tak więc zgłosiłam się i otrzymałam takie coś:

Link do sklepu: http://bingospa.eu/


Są to próbki kosmetyków. Byłam trochę zdziwiona zawartością paczki, bo nikt nie jest w stanie napisać rzetelnej recenzji na podstawie jednej lub dwóch próbek produktu. Ja jestem w takiej sytuacji, że akurat mam dwa "całe" kosmetyki, których dostałam próbki więc będę mogła napisać coś sensownego. Z resztą będzie ciężko. Ale cóż. 

A jakie to próbki?
1. Koncentrat cynamonowo-kofeinowy z papryką. Jak już wiecie ten produkt akurat mam więc recenzja będzie pełna. 


2. Serum kolagenowe- uda, pośladki, brzuch. To też mam, również recenzja niedługo. 


3. Krem na cellulit i rozstępy. Tego mam tylko jedną próbkę, więc "recenzja" będzie uboga. 


4. Delikatnie złuszczający krem z kwasami AHA. Również jedna próbka. 



Być może dostałam tak niski budżet, ponieważ pierwszy raz współpracuję z firmą i jestem początkującą blogerka. No nich będzie. Na tyle na ile dam radę coś zrecenzować, to coś napiszę. 


Współpracujecie z BingoSpa?
co testujecie?
A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz