poniedziałek, 4 listopada 2013

Shisheido IBUKI Refining Moisturizer Emulsion Hydrante Lissante

Witam Was ponownie.

Dziś mam chwilę czasu aby nadrobić zaległości w pisaniu. 
Nie chcę się chwalić, ale jestem znów bardzo szczęśliwa, 
ponieważ wybrano mnie do testów produktu, o którym mowa w tytule. 
Cała historia polega na tym, iż nie wiedziałam, 
że zostałam wybrana i przesyłka dotarła do mojego domu bez wcześniejszej informacji i byłam bardzo mile zaskoczona jak zobaczyłam co jest w środku. 
Lubię takie niespodzianki :)

Shiseido IBUKI Refining Moisturizer to wielofunkcyjna emulsja nawilżająca, która w widoczny sposób poprawia wygląd i kondycję skóry. Skutecznie i długotrwale zmniejsza widoczność porów skóry dzięki zawartości Glycyl Glycine. 





Zauważyłam, że w internecie nie ma w ogóle opinii na temat tego kosmetyku, więc będę jedną z pierwszych osób mogących przetestować tą emulsję. Kilka razy już jej użyłam i podoba mi się. Konsystencja jest płynna i łatwo się rozprowadza. Już wiem, że będzie moim bardzo lubianym produktem.
Bardzo podoba mi się buteleczka, jest taka poręczna i elegancka.
Po dłuższym użyciu pochwalę się opinią o emulsji IBUKI. 

~~~~~~~~~~

Kolejną rzeczą, którą wygrałam jest szminka z Avonu. Tym razem konkurs polegał na ocenianiu makijaży dziewczyn wykonanych kosmetykami właśnie z Avonu. I akurat udało mi się trafić do grona 50 laureatek, które dostały szminki. 






Taka sobie czerwona szminecza, co prawda nie maluję nigdy ust ale może zacznę :)
Ostatnio często zdarza mi się coś wygrać. Jak to mówią ludzie... "albo ma się szczęście w miłości albo w kartach". Ja akurat nie gram w karty ale w konkursach mi się udaje. 

Wygrałyście kiedyś coś?
pochwalcie się :)

A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz