środa, 5 lutego 2014

Emulsja upiększająca czyli - IBUKI Refining Moisturizer

Cześć Wszystkim.

Mam "ferie" więc trochę więcej czasu spędzam przy komputerze, bo zwyczajnie mi się nudzi.

Dziś chcę Wam pokazać najwspanialszy, najlepszy, najukochańszy kosmetyk do twarzy jaki kiedykolwiek używałam. A mianowicie jest to jak w temacie Shiseido IBUKI Refining Moisturizer Emulsion Hydrante Lissante, o którym wspomniałam już TUTAJ

Będzie to pełna recenzja, ponieważ emulsja już prawie mi się skończyła więc mogę o niej dużo powiedzieć.



Opis- jedyny jaki znalazłam w internecie, bo na opakowaniu nie ma za wiele informacji:

Shiseido IBUKI Refining Moisturizer to wielofunkcyjna emulsja nawilżająca, która w widoczny sposób poprawia wygląd i kondycję skóry.
Dzięki unikalnej formule PhotoResist Complex, powstałej w oparciu o Shape – Memorizing Cell Technology, Shiseido IBUKI Refining Moisturizer pomaga komórkom rogowym naskórka ‘zapamiętać’ ich optymalny kształt wzmacniając barierę ochronną skóry i chroniąc ją przed typowymi, nawracającymi problemami, takimi jak: przesuszenie, szorstkość, rozszerzone pory, wypryski.
Lekka emulsja IBUKI Refininf Moisturizer od Shiseido skutecznie i długotrwale zmniejsza widoczność porów skóry dzięki zawartości Glycyl Glycine. Ekstrakt z korzeni piwonii niweluje i zapobiega powstawaniu skórnych niedoskonałości takich jak wypryski i zaskórniki. Lempuyang extract niweluje szarość i ziemistość skóry, ożywia i poprawia wygląd cery, a ekstrakt z oczaru wirginijskiego zapobiega powstawaniu wolnych rodników. Kosmetyk intensywnie nawilża i przeciwdziała wysuszeniu cery.
Produkt jest bezpieczny i odpowiedni dla wszystkich typów skóry, również dla skóry wrażliwej. Testowany dermatologicznie. Nie zatyka porów.

Ode mnie:

Zgadzam się w 100 % z tym co jest wyżej.
 Ja stosowałam emulsję dwa razy dziennie rano i wieczorem i po jakimś miesiącu każdy zauważył wielką zmianę w wyglądzie mojej twarzy. Sama może nie widziałam od razu, ponieważ ciężko zawsze jest mi obiektywnie ocenić ale jak już inni mi mówią, że wyglądam świetnie to uwierzyłam. 
Emulsja doskonale nawilża. Moja skóra jest dość przesuszona a dzięki tej emulsji moja cera wyglądała na idealnie nawilżoną.
 Jeśli chodzi o pory i niedoskonałości to na prawdę dobrze radzi sobie z tymi problemami. Dzięki regularnemu stosowaniu znacznie zmniejszyła mi się widoczność porów a na policzkach miałam idealnie gładką skórę, co właśnie zauważali moi znajomi. 

Jestem zachwycona tym produktem. Gdyby nie cena, która waha się w granicach 180-200 zł kupiłam bym ją sobie, bo tą dostałam do przetestowania w ramach konkursu. Emulsja jest mega wydajna, ponieważ ma konsystencję płynną co pozwala na pokrycie całej twarzy jedną małą kropelką. Ostatnio dopiero poczułam pierwszy raz jej zapach, bo do tej pory jakoś nie czułam go. Jest taki delikatny, przyjemny, lekko wyczuwalny. Jeśli chodzi o wchłanianie to jest natychmiastowe, za co ją uwielbiam i pozwala to na stosowanie go pod makijaż. 


Jak widać na zdjęciu konsystencja jest bardzo rzadka z czym się spotykam pierwszy raz w kremach do twarzy ale nawet dobrze się to sprawdzało. Emulsję można znaleźć w internecie, nie wiem dokładnie na jakiej stronie można kupić bo sama nie kupowałam ale wystarczy wpisać w google i na pewno znajdziecie. 

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z działania emulsji nawilżającej. Jest to produkt wielofunkcyjny, ponieważ jednocześnie nawilża, wygładza, usuwa niedoskonałości i powoduje zmniejszenie widoczności porów.

Plusy:
działanie 100%
wydajność
wchłanianie
wielofunkcyjność

Minusy:
cena


A Wy dziewczyny spotkałyście się z emulsją IBUKI?
Pozdrawiam 
Ala

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz