piątek, 28 lutego 2014

Kapsułki piorące Vizir

Cześć Wszystkim.
Długo mnie tu nie było ale mam teraz małe komplikacje i nie mogę się z tym ogarnąć.
Dziś chcę pokazać Wam co miałam możliwość testowania przez ostatni miesiąc.

A mianowicie są to kapsułki piorące Vizir




Dwa opakowania kapsułek otrzymałam w ramach Projektu trnd.

Czym jest projekt trnd?
Projekty trnd to nowa forma popularyzacji produktów i usług. Zarejestrowani uczestnicy mogą otrzymać bezpłatnie do testowania różne produkty. Projekt trwa kilka tygodni i w tym czasie uczestnicy dzielą się na bieżąco swoimi doświadczeniami z zespołem trnd. Aby dostać się do projektu potrzebne jest zaproszenie, które mogą otrzymać osoby zarejestrowane jak i niezarejestrowane- jak było w moim przypadku. Dostałam na maila wiadomość o możliwości wzięcia udziału właśnie w takim projekcie i zarejestrowałam się. Mi poszczęściło się dopiero w drugiej edycji projektu czyli otrzymałam kapsułki piorące, we wcześniejszej była do testowania elektryczna szczoteczka marki Oral B.

Testowane produkty:
Jak widać na zdjęciu mam do testowania dwa opakowania kapsułek piorących. Jedno jest dla mnie, drugie dla rozdania wśród rodziny i znajomych. Fakt, że mieszkam ze studentkami pozwolił mi na bieżąco widzieć także ich doświadczenia z kapsułkami i ich reakcje na możliwość pośredniego udziału w projekcie. W pakiecie otrzymałam przewodnik po trnd, badanie opinii i ulotki do rozdania.






Opis:
Opakowanie składa się z 15 sztuk kapsułek przeznaczonych do ubrań zarówno białych jak i kolorowych. Płyn znajduje się z przezroczystej powłoce, która całkowicie rozpuszcza się podczas prania. Jedna kapsułka wystarcza na jedno pranie. Aby zastosować kapsułkę wystarczy wrzucić ją do bębna a następnie położyć na niej ubrania i gotowe. 

Moja opinia:
Kapsułki są bardzo wygodne w stosowaniu. Jedna mała kapsułka wystarcza na całe pranie, nie trzeba dodatkowo używać płynów i proszku. Sama kapsułka jest bardzo dobrym rozwiązaniem, ponieważ nie zabiera ona tyle miejsca co proszek do prania, dodatkowo nie musimy się martwić o rozsypujący się proszek po całej łazience. Opakowanie jest małe, poręczne i eleganckie. Jeśli chodzi o działanie to jestem zadowolona. Pranie jest dobrze uprane, nie ma żadnych niedoczyszczonych zabrudzeń. Rzeczy bardzo ładnie pachną po zastosowaniu kapsułki, nie są twarde i szorstkie. Kapsułki Vizir znacznie ułatwiają codzienne pranie. Sprawdziłam cenę, jest to koło 30 zł więc koszt nie jest aż taki duży, można sobie pozwolić. 






Jestem bardzo zadowolona z możliwości brania udziału w takim projekcie, ponieważ to moje pierwsze doświadczenia związane z testowaniem czegoś innego niż kosmetyki jak do tej pory. To fajne doświadczenie móc wymieniać się opiniami na temat danego produktu. Społeczność trnd jest bardzo duża, obecnie w tym projekcie bierze udział aż 4 tyś. członków. Zachęcam gorąco do brania udziału w takich przedsięwzięciach, mi sprawia przyjemność to, że mogę wyrazić swoją opinię i wysłuchać czyjejś. 


zarejestrować możecie się same jak również za pomocą mojego polecenia (za co dostanę dodatkowe punkty więc zachęcam do tej drugiej opcji), wiec jeśli jesteście zainteresowane wystarczy napisać do mnie a ja wyślę Wam link polecający :)

na dziś to tyle.
może wśród Was jest ktoś, kto już uczestniczy w tym projekcie 
dajcie znać :)

Ala




3 komentarze:

  1. A ja również miałam okazję testować kapsułki piorące Vizir :)) Muszę powiedzieć, że bardzo mi się podobają tego typu kampanie. Dzięki TRND, otrzymałam dwa opakowania świetnego produktu. Jedno dla siebie, drugie do rozdania rodzinie, przyjaciołom i znajomym. Teraz moim zadaniem jest rozmowa z nimi na temat kapsułek i pisanie raportów. Nie jest to ciężka praca, bo kapsułki są fantastyczne. Pranie jest szybkie i wygodne, a ubrania czyste i pachnące. Wiele osób po otrzymaniu ode mnie kapsułki, zdecydowało się na zakup całego opakowania. Polecam wszystkim tego typu kampanie, bo to świetna zabawa :)
    Rozwiązanie 2w1 (zarówno dla białych i kolorowych ubrań) w kapsułkach piorących Vizir jest wygodne i sprawia, że pranie staje sie łatwe. Opakowanie kapsułek piorących Vizir jest mniejsze i lżejsze od innych proszków i płynów do prania.
    Efekt usuwania plam przy użyciu kapsułek piorących Vizir jest tak dobry, jak przy użyciu proszku do prania.

    Nie musisz już męczyć się odmierzaniem proszku czy płynu do prania. Wrzucasz po prostu kapsułkę piorącą do pralki i gotowe!

    OdpowiedzUsuń