czwartek, 22 sierpnia 2013

Domowe SPA

Dziś zaczęłam dzień od ćwiczeń:
- 10 minut trening nóg
- 10 minut trening pośladków.
Następnie szybkie śniadanie- jajecznica i woda. Postanowiłam, że dzisiaj zregeneruje swoje ciało bo mam trochę czasu wolnego.

Tak więc kąpiel i mój ulubiony PEELING KAWOWY.
Kawa i zawarta w niej kofeina jest idealnym sposobem na pozbycie się CELLULITU, a z nim właśnie walczę od jakiegoś czasu. Kofeina działa stymulująco na skórę, usztywnia naczynia krwionośne dlatego jest skuteczna w zwalczaniu wspomnianego już cellulitu. Poza ujędrnianiem i redukcją tkanki tłuszczowej, taki preparat spełnia podstawowe zadania peelingu. Złuszcza naskórek, usuwa martwe komórki i odsłania świeżą, gładką skórę.

Mój przepis na peeling:
- kilka łyżeczek fusów z kawy
- dwie łyżeczki cynamonu względnie imbiru
- żel pod prysznic lub oliwka


Zazwyczaj używam cynamonu ale dzisiaj mi się skończył więc dodałam imbiru, to również jedna z przypraw orientalnych, która rozgrzewa i pobudza krążenie co pomaga w pozbyciu się "skórki pomarańczowej".




Po kąpieli  i peelingu kawowym czas na balsam i nawilżanie skóry. Używam balsamu antycellulitowego STOP CELLULIT Firmy Lirene.

Post o cellulicie i moich wspomagaczach będzie oddzielny więc wtedy przedstawię dokładnie działanie balsamu i reszty produktów.


Czas na oczyszczanie twarzy:
1. Peeling myjący z pomarańczą wygładzający Joanna Naturia. Bardzo lubię peelingi do twarzy z tej serii, wygładzają ładnie skórę i są przyjemne w aplikacji. Ziarenka nie są zbyt grube co nie pozwala na podrażnianie delikatnej skóry twarzy. Zapach również jest przyjemny.
2. Maseczka głęboko oczyszczająca Avon Planet Spa -  o niej pisałam już wcześniej. Maskę trzeba nałożyć na twarz i pozostawić na 5 min po czym zmyć letnią wodą. Skóra po niej jest lekko ściągnięta i napięta.
3. Krem nagietkowy nieperfumowany firmy ZIAJA do cery normalnej, suchej i wrażliwej. Mój codzienny krem do twarzy. Zostaje na skórze dość długi czas więc stosuję go wcześniej jeśli chcę jeszcze nanieść makijaż na twarz. Jest tani bo tylko 4,50 zl ale moim zdaniem dobry. Jak na razie służy.




___

Zaraz czeka mnie Ewa Chodakowska i Total Fitness.

Pozdrawiam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz