czwartek, 1 sierpnia 2013

AVON

Witam po dłuższej nieobecności, nie miałam jak się zabrać za to wszystko ale już jestem :)

Tak więc dziś przedstawię kosmetyki firmy AVON, z których korzystam.


Oto one:




1. Żel pod prysznic Avon senses Reflection - Peacefull Oriental Orchid & Raspberry czyli orchidea i malina. Bardziej mi to pachnie orchideą niż maliną. Jest bardzo wydajny, pojemność to 250 ml używam do już jakiś czas a widać ile jest jeszcze w opakowaniu.

2. Peeling do stóp  Avon foot works. Pojemność 75 ml też bardzo wydajny. Peeling ten zmiękcza i nawilża stopy. Pachnie trochę orzechami. Powinno się go stosować na suche stopy ponieważ z połączeniu z wodą szybko znika ze stóp. Bardzo mi się on podoba polecam na zniszczone i suche stopy.

3. Żel pod prysznic tym razem Garden of Eden exhilarating & alive tego jeszcze nie zaczełam używać ale zapach bardzo mi się podoba, również 250 ml.


4. Serum na zniszczone końcówki Advanse Techniques 30 ml. Polecam go bardzo, moje włosy są zniszczone dość a to serum pozwala na "sklejenie" końcówek, które są rozdwojone. Serum jest do każdego rodzaju włosów, można stosować je na mokre jak i suche włosy, wystarczy dwie krople wetrzeć w końcówki włosów.


5. Płyn do higieny intymnej Simply delicate 300 ml, bezzapachowy płyn, do codziennej higieny, polecam gdyż ma konsystencje nie za bardzo ciekłą co nie  pozwala na uciekanie płynu pomiędzy palcami podczas stosowania. Wydajnością również może się pochwalić, wystarcza na kilka miesięcy.

6. Pachnąca mgiełka do ciała Kwiat wiśni Avon naturals juicy moisture cherry blossom pojemność 125 ml. Zapach nieco słodki ale na duszący, szybko zanika więc można się nim pryskać kilka razy w ciągu dnia. Tą mgiełkę kupiłam rok temu i nadal ją mam, mam wrażenie, że się nie kończy a korzystam z niej często. Polecam również inne zapachy.


7. Maseczka redukująca pryszcze z 2% kwasem salicylowym Avon Clearskin blemish clearing pojemność 75 ml. Jest to przezroczysta maseczka, która nakładamy punktowo na wypryski, po kilku minutach zasycha i tworzy efekt plastra. Można ją ściągnąć po kilku godzinach jak również w niej spać. Kupiłam ją również rok temu i jest jeszcze pół opakowania, nie korzystałam z niej często ponieważ kupiłam również w tym samym czasie żel myjący i to nim się posługiwałam a maseczka poszła w odstawkę ale do niej powróciłam. Wysusza pryszcze po kilku kuracjach. Polecam.


8. Perfuma Avon Sensualle 50 ml. Przecudowny różany zapach. Zakochałam się w nim Jak widać na zdjęciu już dużo zużyłam choć staram się ją oszczędzać bo jest piękna i nieco droga bo kosztuje około 60 zł, ja kupiłam ją za 35zł w promocji i jestem z niej w 100% zadowolona, jak się skończy to podejrzewam, że kupię nową.

9. Mascara Avon ColorTrend kolor brązowy. Kupiłam ją już dawno i służyła mi dość długo, szczoteczka trochę mi się nie podobała bo nie do końca malowała wszystkie rzęsy. 

10. Mascara Avon super extend 7 ml czarny kolor, jest nieco wydłużająca , dobrze pokrywa wszystkie rzęsy więc polecam. 

11. Mascara Avon spectra lash 9 ml  mój faworyt jeśli chodzi o mascarę. Jest to tusz do rzęs z trzema trybami do malowania, u dołu ma małe pokrętło jeśli tak to mogę nazwać, co pozwala na zmianę grubości malowania rzęs. Prawdę mówiąc nie wiem na jakiej to zasadzie działa ale działa, ja zazwyczaj stosuję na ostatnim 3 trybie i bardzo mi on odpowiada. Jest to moja trzecia już mascara i nie zamierzam zamieniać jej na żadną inną. Rzęsy są po niej wydłużone, pogrubione i podkręcone. Uwielbiam.

12. Maseczka głęboko oczyszczająca pory Avon planet spa 75 ml, jest to jedna z kilku maseczek jaką oferuje Avon ale tę najbardziej lubię. Nakłada się ją na twarz i pozostawia na 5 minut, Skóra po niej jest oczyszczona i nieco ściągnięta więc należy później zastosować krem do twarzy. Polecam gdyż jest wydajna i nie droga.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz