sobota, 24 sierpnia 2013

Cellulit

Cellulit (skórka pomarańczowa) nieprawidłowe rozmieszczenie tkanki tłuszczowej, występujące razem z obrzękowo - włóknistymi zmianami tkanki podskórnej. Pojawia się po okresie dojrzewania.  Efektem jest nierówna i pofałdowana powierzchnia skóry ud, bioder, kolan, pośladków, ramion i sutków. Na skórze tych partii ciała mogą być widoczne guzki i zgrubienia, czasami mogą one powodować ból.


Moja droga ku pozbycia się Cellulitu zaczęła się, gdy natknęłam się na produkty firmy BINGO SPA 
w internecie. Przejrzałam kilka blogów o tym jak dziewczyny radzą sobie z tym problemem i często wspominały o
BODY WRAPPINGU - jest to zabieg polegający na owinięciu ciała folią, które wcześniej zostało posmarowane odpowiednim preparatem ujędrniającym lub wyszczuplającym. Podczas zabiegu można owinąć folią całe ciało, albo tylko poszczególne jego elementy np. brzuch i uda.


Mam dość duży problem z cellulitem bo widać go gdy chodzę w spodenkach, moje uda nie są jędrne wręcz flakowate i nie wygląda to estetycznie. Po przeczytaniu wielu recenzji produktów firmy Bingo Spa postanowiłam zaryzykować, zamówić i przekonać się czy na prawdę działają tak cudownie jak to przedstawiały inne blogerki.
W sklepie internetowym NATURICA http://naturica.pl/ zamówiłam dwa preparaty na cellulit:


1. Koncentrat 100 % cynamonowo-kofeinowy.
2. Koncentrat cynamonowo-algowy z L-karnityną. 

Należy go nałożyć w małej ilości na skórę następnie owinąć folią ciało i pozostawić tak do 45 minut. Po rozcięciu folii można zmyć preparat. Skóra powinna być przez jakiś czas zaczerwieniona ale to normalny skutek po zabiegu. To jeszcze nie będzie recenzja produktu gdyż zużyłam dopiero jeden produkt czyli cynamonowo-algowy ale już teraz mogę powiedzieć, że działa. Zdjęcia i cały opis produktów będzie w innym poście gdy już wykorzystam drugie opakowanie koncentratu.

Tutaj na zdjęciu widać balsamy, które dodatkowo stosuję na cellilut (pomarańczowy) i na wyszczuplanie (zielony). Są to produkty firmy LIRENE , którymi masuję skórę po kąpieli. Stosuje je prawie codziennie,jak widać drugiego jest więcej w opakowaniu bo bardziej skupiam się na nogach i cellulicie niż na brzuchu. Balsam 1 pomarańczowy ma bardzo ładny zapach grejpfrutowy drugi natomiast zwykłego balsamu. Dokładny opis również przy recenzji produktów Bingo Spa.



Dodatkowo:
1. Ćwiczę.
2. Stosuję peeling kawowy.
3. Nie zakładam nogi na nogę, bo spowalnia to przepływ krwi co powoduje zmiany na skórze.
4. Staram się być w ruchu częściej.
5. Masuję skórę kiedy tylko mi się to przypomni :)
6. Prysznic naprzemienny ciepłą i zimną wodą- zakończony zimną oczywiście.
7. Piję co najmniej 2 litry wody niegazowanej dziennie.

Moje starania o ładne nogi trwają już miesiąc i widać już różnicę. Mam nadzieję, że za kolejny miesiąc nie będzie śladu cellulitu.

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie najlepsze jest serum Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to nie zadziała to może spróbuję Eveline :)

      Usuń
  2. This іs my firѕt time рay a quick visit at here and i
    aam really happy to read all at single place.

    Here iѕ my site krem na cellulit

    OdpowiedzUsuń
  3. 28 yrs old Research Nurse Taddeusz Rowbrey, hailing from Picton enjoys watching movies like Mystery of the 13th Guest and Sudoku. Took a trip to Kathmandu Valley and drives a Ferrari 250 GT LWB California Competizione Spider. przejdz do strony internetowej

    OdpowiedzUsuń