środa, 21 sierpnia 2013

aktywność fizyczna


Dziś opowiem o mojej aktywności fizycznej w kierunki idealnej sylwetki o której marzę już od dawna.
Ważyłam się dziś i waga pokazała 58 kg - mam 160 cm wzrostu więc nie jest za dobrze, powinnam trochę stracić na wadze ale jakoś nie idzie mi to tak jak bym chciała.
Od jakiegoś czasu ćwiczę. Najpierw były to ćwiczenia z Ewą Chodakowską TOTAL FITNESS, które można znaleźć tutaj, następnie Mel B.

http://www.youtube.com/watch?v=3tJrKb7vXuc&list=PLBiG1Oy7IRBVI8Y0eXGBIVNSYohQVEnL5




Ewę zobaczyłam po raz pierwszy w zeszłym roku w "Pytaniu na śniadanie" i od razu ją zapamiętałam. Następnie odnalazłam ją na facebooku i zaczęłam ćwiczyć z nią. Początkowo był to killer, który trwa 40 minut i składa się z kilku serii ćwiczeń i treningu cardio pomiędzy seriami.

Oto link do KILLERA:

http://www.youtube.com/watch?v=G2mr7bowpxw


Killer był chwilami dla mnie zbyt trudny więc zmieniałam właśnie na Total Fitness. W międzyczasie natknęłam się w internecie na trenerkę Mel B. Jej ćwiczenia bardziej przypadły mi do gustu. Zaczęłam od ćwiczeń na pośladki, które robię to dzisiaj, oto one:





pięknie kształtują pośladki i zarazem uda, to jedne z moich ulubionych ćwiczeń :)

teraz zaczęłam również ćwiczenia na nogi, bo mam budowę ciała w stylu gruszki i większość tłuszczu osadza mi się na nogach i biodrach, po 10 minutach nogi mi się trzęsą już ale to dobrze, znaczy że działa :)

http://www.youtube.com/watch?v=_xrXEV6U8Sc






Tak więc moje ćwiczenia na co dzień to:
-  total fitness (5 filmów po 6 minut = 30 min)
- 10 min trening pośladków
- 10 min trening nóg

Moja waga idealna to 52 kg. Muszę schudnąć te 6 kilogramów, by być zadowoloną :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz