poniedziałek, 27 stycznia 2014

POT-STOP

Hej wszystkim

chcę Wam opowiedzieć o malutkim cudeńku, które uwielbiam.
A mianowicie Ziaja bloker anty-perspirant 




Jest to regulator pocenia, który redukuje nadmierne pocenie. Ja miałam problem z tym dość duży i nie mogłam sobie niczym poradzić do czasu, gdy zobaczyłam na blogu Kosmetycznej Hedonistki właśnie to coś.

Bloker ma za zdanie ograniczyć wydzielanie potu i przykrego zapachu. Nie zawiera parabenów i barwników. Należy go używać przez 2-3 dni na noc na czystą i suchą skórę, ale nie po depilacji. Następnie tylko 1-2 razy w tygodniu.



Ja jestem nim zachwycona. Po pierwszym zastosowaniu już zauważyłam super efekt. Można powiedzieć, że teraz się praktycznie wcale nie pocę. Polecam go każdemu, kto ma problemy z poceniem. 
Jest to produkt niedrogi, bo ja zapłaciłam za niego na promocji 6 zł, jest też łatwo dostępny i ma delikatny niemowlęcy zapach, jest też super wydajny, można powiedzieć, że się nie kończy.

Plusy:
działanie
cena
dostępność
wydajność
zapach

Minusy:
brak

Mój ulubiony, ukochany, najwspanialszy na świecie :)

A Wy co o nim myślicie?
miałyście z nim styczność?

Ala 

2 komentarze: