poniedziałek, 27 stycznia 2014

Soczewki kontaktowe

Witam Was :)

sesja to ciężki czas. Nauka, sprzątanie zamiast nauki, jedzenie zamiast nauki- wszystko byle nie nauka. Na komputer i bloga zawsze brakuje czasu, a poza tym moje mieszkanie studenckie wygląda czasami jak poczekalnia albo dworzec. Ciągle jacyś ludzie się przewijają, nocują, stołują się. Codzienność. Ale męczy.

Dziś post o moich soczewkach :)
Jak pisałam w postanowieniach na nowy rok, zapragnęłam w końcu widzieć świat i założyłam soczewki, ponieważ do okularów to ja szczęścia nie miałam - połamałam już dwie pary. Tak więc stwierdziłam, że może z soczewkami pójdzie mi lepiej. Noszę je już od 3 stycznia ale na początku były próbne i nie za dobrze się w nich czułam, ponieważ miałam suche oczy i nie widziałam w nich wcale lepiej niż wcześniej. Po dwóch tygodniach zmieniłam na inne i jest już dobrze.

A tak wygląda mój zestaw startowy:



Powiem Wam, że początki były straszne. Musiałam wstawać wcześniej żeby je założyć bo miałam straszny problem. Chwilami już chciałam wyjść bez soczewek bo nie mogłam ich założyć. Dramat był. Teraz wcale nie robię tego najlepiej ale idzie mi to znacznie szybciej niż w pierwszych dniach. Już nie muszę włączać budzika 15 min wcześniej niż zwykle na walkę z soczewkami.

Teraz widzę, już w miarę dobrze, chociaż nadal czuję tę suchość w jednym oku.
W końcu widzę świat tak jak trzeba :D

Także jedno postanowienie już mam za sobą.


A Wam jak idą postanowienia noworoczne?
Ala





2 komentarze:

  1. Ciekawe spojrzenie autora na ten temat, sprawia że
    doskonale się to czyta.

    http://szampon.net

    OdpowiedzUsuń
  2. Rynek bardzo nas rozpieszcza, jeśli chodzi o ogromny wybór przeróżnych soczewek kontaktowych, więc śmiało jest w czym wybierać. Sama strona https://www.twojesoczewki.com/soczewki-kontaktowe-toryczne/6871-monovision-daily-hd-toric.html ma bardzo ciekawe oferty i ceny oraz bardzo podoba mi się to, że mają soczewki kontaktowe przeznaczone dla osób z astygmatyzmem.

    OdpowiedzUsuń