wtorek, 23 lipca 2013

Początek

Witam gorąco wszystkich internautów przeglądających mojego bloga.

Jest to mój pierwszy tego typu blog, gdyż od ok. 3 lat prowadzę bloga osobistego, do którego dostęp mają nieliczni.
Postanowiłam założyć nowego bloga by móc dzielić się wami moimi recenzjami produktów, wszelkiego rodzaju ćwiczeniami oraz wieloma innymi wydarzeniami z mojego życia.

Od jakiegoś czasu chcę schudnąć tylko nie pozwala mi w tym moja słaba wola. Wiele razy zaczynałam ćwiczenia z Ewą Chodakowską (pewnie ją znacie już) ale zawsze coś mi przeszkadzało w tym. Mój główny problem polega na tym, że ćwiczenia szybko mi się nudzą i szukam nowych niekoniecznie lepszych.
Tak więc postanowiłam jednak zebrać się w sobie i w końcu schudnąć. Kupiłam dodatkowo kilka kosmetyków wspomagających odchudzania ale o nich opowiem nieco później.

Tak więc jeszcze raz witam i zachęcam do czytania moich postów.

Z racji bycia nowicjuszką proszę o wyrozumiałość :)

Pozdrawiam Serdecznie Alicja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz